Teszt: Ikarus 134V

2010.06.10. 18:49

 Pfúúú, hát ért ma "inger" bőven... :) (Kezdve a néniktől a gyári tábla lefotózására buzdító bácsiig. De azért az én "lebácsizásom" már hard volt...)

 Még tegnap este szereztem meg az index fórumáról a tesztbusz mentrendjét. Értelemszerű volt, hogy a 22-esen közlekedik, hiszen mindennap arra járok és mindig találkozom vele.

 Direkt előre gondolkodtam és reggel korábbi busszal indultam el, hátha látom egy percre. Bejött a terv: de annyira, hogy a János kórháznál még volt időm kekszet venni a "Plusban", aztán már jött is... hirtelen ötlettől vezérelve fellszálltam. (Később ez jól jött az előző nap este leírt menetrend ellenőrzésére.)

 Aztán délután már jött a "terv" szerinti teszt. Sajnos útközben valami gond történt, ezért késett 10-20 percet, de úgy érzem megérte várni.

 Ahogy bejött a placcra egyből elkészült az első fotó. :D

 

 Már reggel megfogott az ajtó (persze nem olyan értelemben! :)). Kicsit örvendtem, hogy a számomra már megismert BODO márka. Ezt még évmillókkal ezelőtt ismertem meg a Volánbusz MAN típusú buszaiban, rengeteg pozitív tapasztalat kíséretében.

 Az ülések -a nagytestvérhez hasonlóan- jók voltak, persze városi útra... Ellenben a sok ún. "másfeles" ülés elég zavaró. Egy nagyobb forgalomban vagy csúcsidőben ez nem túlságosan praktikus megoldás.

 Az illesztések helyenként pontatlanok voltak, de a kínai buszokkal összehasonlítva profin összehozott. Látható volt, hogy sok helyen pontheggesztéses módszert alkalmaztak. Ez véleményem szerint hamarabb tönkremehet, a pesti utak minősége pedig abszolút rásegít erre.

 Szerencsére remek idő volt a "teszt" alkalmával, ezáltal nem tudtam megtapasztalni az esős idő alatti működését. Lehetséges, hogy egy nagyobb esőzés alkalmával helyenként be fog ázni... :I

 A klímával kapcsolatban csak annyit, hogy én picit többet vártam... (de ez az egész buszon érezhető volt). Ebben a nyári kánikulában nem sokat ért, a sokak által "kedvelt" KING-LONG-ban kicsit jobbnak éreztem a belső hőmérsékletet.

 

 Összességében a múltkori Credo-s teszttel összehasonlítva nekem a Credo jobban bejött. Persze ez nem azt jelenti, hogy nekem az Ikarus nem tetszett, sőt! :D Leginkább a múltkor sokak által megörökített nagytestvért idézte, de azóta több pozitív változást előhozva. De a Credo számomra mindenképpen kiforrottabbnak tűnt, és tűnik most is.

És akkor most néhány kép: (igaz, lent megtalálható a többi!)

Beállt a Moszkva téri placcra...

..ugyanez fél perccel később...

Ez meg olyan csendélet: kuka, ikarus, king-long

 

(Ez csak a "teszt" afféle bevezetője akart lenni, remélhetőleg minnél hamarabb újra tudok vele utazni kicsit több képpel és bővebb tapasztalatokkal.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://knight009.blog.hu/api/trackback/id/tr32072316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása